Malmö..

Idag var vi som sagt i Malmö på Entré och shoppade, lunchade och snacka en massa skit och hade sjukt kul..
Men dagen började inte i samma anda, vi skulle ta två bilar in och vi tänkte att enklast va väll då om vi åkte två och två.. Detta brukar de alltid bli en massa bråk om så vi drog lott.. Och det slutade som ni ser nedan, att Jag (Hannah) och Petra åkte tsm osså fick Frida och Martina åka tsm..

Det öste ner och innan vi skulle till Malmö så skulle vi först in om Staffanstorp för att hämta Brita, glad som alltid hoppade hon in hos Martina och Frida.. Det var då det roliga för oss i den andra bilen började, eller förresten det va redan när vi körde hemifrån.. Vi brukar alltid ta en massa bilder i bilen och Martina har tydligen svårt för att göra två saker samtidigt (iaf när hon kör bil) så rätt som det är åker dem över på andra kör banan och sedan snabbt tillbaka..  Sådär håller hon på under hela bilfärden, eller varje gång hon kollar sig i speglen eller tar bilder rättare sagt :P Hahah

Osså fick det ju bli en dagens med.. Jag hade på mig ett oranget babydoll linne, ett par haremsbyxor och mina vita härliga skor.. Petra till höger hade på sig en tunika och ett par haremsbyxor..

Som jag har skrivit tidigare är jag i stort behov av ordentliga joggingskor, så vi kikade runt efter det och jag hittade ett par kandidater men tror att dem under till höger var dem som satt bäst och var skönast.. Men känner att jag behöver ha med pappa som expertrådgivare, så dem får vänta nån dagar..

Dem gröna under gillade ingen i sällskapet förutom jag och Martina, jag tyckte dem såg riktigt coola ut :P
Efter att ha kikat runt i lite affärer och hittat några saker blev vi hungriga så Brita tyckte vi skulle ta Burger king.. Den historien kan ni ju läsa i inlägget Martina skrev om.. För att dra det kort så är Brita en liten skit, kort och tunn som attans och hon åt två stora hamburgare :O.. Hon förvånade oss alla *Hehe*

Jag fick med mig hem linnet under från Gina Tricot och ett gult linne/klänning från Cubus.. Sen fick jag ett gulligt halsband av Frida :)

Efter en crazy dag i "storstan" så kändes det jäkligt skönt och bara få komma hem och slappa, men blev inte direkt så att jag kastade mig i soffan eller nått utan vi drog fram singstar och sjöng en massa :P


Hur har er dag varit?

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback