Shopping shopping och åter shopping och lite däremellan...

Jag kom hem till Jenny 12.00 där vi tog bussen ner till stan. Vi började med två billiga och roliga affärer Tiger och Lagerhause. Där käpte jag en klädborste som var till användning under dagen på Jennys tröja.
 
Vi fortsatte fram till Indiska där denna kreation fanns, Jenny klädde upp den bättre än mig. Jag ser så mesig ut i sådana hattar eller hattar överhuvudtaget.
 
Utanför blev dagens första outfitbild. Mitt på Gustav satt denna man. Man skulle betala 20 kr så dansade han.
      
    
Sen var det dags för lunch. Vi ville äta ute så vi fick stå och vänta en bra stund för att få ett bord.
 
Äntligen fick vi plats men stolarna var inte det skönaste jag suttit på idag precis.
 
Skål! Precis när Jennys ska ta foto på mig börjar jag skratta därav denna löjliga bild.
 
Det blev Kycklingfilé med pommes och bearnasås. Efterätt blev det jordgubbar, vaniljglass, nötter och chocklad.
 
Sen blev det mer shopping och shopping. Jag är lugn när jag går i affärer men det var tydligen inte Jenny sa hon till mig men idag då har det verkligen varit lungt ingen stress. Skönt! Tack för en underbar dag Jenny det får vi göra om.

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback