Städning på schemat!!

Gomorron på er..
Hur är läget idag? Här är det hyffsat bra faktiskt, trots att Martina och jag satt uppe till 03.10 och bara tramsa :P Hehe..
Men nu är jag uppe iaf, eller har varit i en timme nu.. Allrummet (stort rum utanför mitt sovrum) är så stökigt att det inte är sant, och alla i familjen har i princip bara gått och kollat på det nu i några månader.. Ingen orkar ta tag i det, så nu imorse fick jag nog och nu är det jag som håller på och städa här själv.. Det är så det brukar va i vår familj, dem gnäller om saker och jag gör det.. :)

Hur är det hos er? Hjälps ni åt att städa eller en får ta hela lasset?

Men nu ska jag fortsätta sen blir det duschen och frukost :D

// Hannah

Förresten, funderar på att färga tillbaks mitt hår.. Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Petra

Den du trivs bäst i!! =D

2009-07-11 @ 19:52:06
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback