Slut i rutan..

Go kväll..
Dålig uppdatering här nere i Skåne, ni får ursäkta oss.. Martina har åkt iväg på födelsedagsparty och jag har precis styrketränat.. Känner mig fortfarande lite krasslig, men det börjar nog bli lite bättre (tack o lov!).. Är påväg till duschen men kände att jag borde uppdatera innan..

Idag har vi passat lillkusinen som ska stanna här tills imorron. Då blir det "kalas" för vår faster, har alltid en massa skoj när hon kommer på besök, så det ser vi framemot..

--> Såg förresten en väldigt bra film igår "Marley & Jag".. En tårdrypare, den borde ni verkligen se om ni inte hunnit än!

Va har ni hittat på för skoj idag?

// Hannah



Kommentarer
Postat av: Mariah

har varit i Kalmar hela veckan och kom hem till Växjö idag, har läst och packat upp.

2009-07-25 @ 21:29:09
URL: http://nimah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback