Rent slut i hela kroppen efter en heldag...

Godkväll!

Nu är jag hemma igen efter grillkvällen, det var supertrevligt. Tack alla som var med. Vi började med grillning i Jennys föräldrarna koloni det var väldigt mysigt. Sitta på filtar och äta korv samt spelade boule. När vi var färdiga där gick vi ner till hamnen där det var karuseller och konsert. Alcazar uppträdde och dom var väldigt duktiga, jag stod nästan längst fram och gungade med. Därefter bar det av ner til stranden där vi grillade marshmallows och korv. Därefter blev det en lek som var hur rolig som helst mycket skratt har det varit under hela dagen. Det var längesen jag har haft såhär kul. Än en gång tack till alla medverkande. Puss på er.!!

          
Jenny och jag blir fotade på en filt, på våra träffar blir alltid väldigt mycket foto.
 
Sen var det dags för boule. Jag och Rebecka var det gula laget. Jenny gånger två var röda och Stellan och Johan var blåa.
 
Här var det väldigt svårt att bedömma vem som vann. Vem tycker ni?
 
Sen nalkades det korv. En del grillar var bättre än andra. Min fick ingen glöd.
 
Mins korvar med Johnnys senap (sötstark). Sirwan nallar Rebeckas lök.
 
Yosef släcker grillarna nån måste ju göra det. Jenny och jag fortsätter att posera.
 
Jenny <3 Sirwan


Jenny och jag passade väldigt bra i grindöppningen haha.

Sen blev dom trötta innan vi skulle dra vidare ner till stan. Jenny mellan grabbarna.
 
Alcazar på Scen. Häftiga kläder och cool dans visade dom upp.
   
   
Sen åkte vi ner till stranden och snacka, grillade ännu mer och lekte. Kvällen avslutades med att vi började dansa och sen gick vi in i dimman. Min mobilkamera kunde inte få fler bra bilder.

//Martina


Kommentarer
Postat av: Mindou ♥

jag tycker den gula vann! :D



vill ni delta i min månadens blogg tävling som inte är mycket till månadens bloggtävling men jaa..? xd

2009-07-05 @ 12:24:22
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback