Poker, shopping och film väntar...

Nu har vi varit ute i trädgården och spelat lite poker eller Hannah och Frida har spelat. Jag har mest störat mig mot dom. När vi var små så körde vi alltid lekar där vi hade andra namn som vi hade istället för våra egna. Så när vi satt där ute så sa Hannah ut i luften  - Vad ska vi göra imorogn Lo. Så tittade hon mot mig men jag svarade inte. Så säger Frida surt men det var jag som var Lo. Jag får värsta skrattattacken och Frida hänger snabbt på. Shit att man kan skratta så man får ont i magen.

//Martina

 
 
 
Vi har äntligen fått på poolskyddet.             Våra grannar ska alltid vara värst.

Kommentarer
Postat av: erik

Haha okej tack, :)

Jodå det var ashärligt, förlorade dock stenhårt i volleyboll mot brudarna ;)

2009-07-14 @ 22:22:27
URL: http://madeinorrland.blogg.se/


Postat av: Petra

Det är Lo från The Hills inte ett kilnamn Lou

2009-07-15 @ 10:44:08
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/


Postat av: Hannah

Omg Martina va du är värsta dåliga på att stava.. Lo ska det för tusan va :S :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback