Maten väntar..

Det är då inget fel på mitt luktsinne :P Sitter uppe på andra våningen och lyssnar på musik och känner doften av omelett, och jag blir riktigt sugen på det alla dem andra äter.. Tror jag tar och springer ner och tar en själv..
Jag och Martina hade dessutom tänkt fixa youtube eller jag så att vi kan få in våra videoklipp här på bloggen.. Kanske ni får höra Martina sjunga nån truddilutt, vilket hon brukar göra ..

Vad hittar ni på med denne underbara onsdag?


Martinas tatuering till vänster och Hannahs (min) till höger :)..

// Hannah

Kommentarer
Postat av: sanna

kul att du gilla min dikt om " blanda inte in mig i vårat förhållande " :) ja har även en likadan tatuering på handleden, men på min står det let it be haha kramar

2009-07-15 @ 16:14:32
URL: http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback