Laddar upp inför morgondagen!!

"Moooooonnniiiiikkkkkaaa Hej hej Monika hej på dig Monika"


"Oh Mickey Mickey hej du är helt okej hej Mickey"


"Yeah yeah I aint got no money"


"So clap so clap so clap so clap"


"I know a place there we can danse the whole night away"


"I dont wanna loose you"
 

"Kingston, lets go, hey hey hey, red one, hey hey"


Jag sitter här framför datorn och lyssnar på massa låtar. Jag är sjukt taggad på morgondagen. Ska på 25års fest och sen drar vi ut. Det var längesen jag var ute och dansade så det kommer bli crasy. Här är några av låtarna som får igång mig. Ni kan väl dela med er av de låtar som får er att vilja dansa?

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback