Hemma igen...

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i malmö o kollat bio. Det blev som sagt The Proposal och den var väldigt bra. Många tillfällen där man skrattade väldigt. Hade förövrigt en bredvid mig som skrattade väldigt roligt Och på andra sidan en som snarka lite emellanåt. Ni kan ju gissa vem jag hade som sällskap. haha.

Var och grillade innan ikväll hos Hulken med familj Jönssonligan var oxå där det var trevligt. Jönsson o Hulken dom kan verkligen gå igång och jag är inte sen att hänga på. Ni kan ju även där gissa vad det handlade om haha.

Imorgon blir det nya händelser ska bara komma på vad jag ska hitta på. Vill köpa en väska som jag har blivit väldigt sugen på. Vi får se om det blir stan imorgon. Bilder kommer in imorgon.

// Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback