...

Godmiddag gott folk!

Hoppas allt är bra med er det är okej här. Gårdagen var ganska stressig sov som sagt hos päronen vaknade rätt sent. Sen blev det hem och städa, därefter handla och sen kollade jag film. Nu är jag vaken sen länge tilbaka vi har varit och handlat snackat med massa folk och nu sitter vi här.

Det går mycket tankar i mitt huvud kring bloggen. Folk har massa besökare i sina bloggar visst vi har en del vi med men vad är det som gör att folket lockas till ens blogg? Är det något ni kan svara på? Vad ska vi skriva om för att ni ska tycka det är intressant och komma tillbaka och vilja läsa varje dag? Skriv gärna och berätta för oss..

Snart blir det köttfärsås och spagetti sen blir det antagligen trädgården med snack o lite bus. Vad ska ni hitta på med?

//Martina

 
                                        

Kommentarer
Postat av: johannes

Sv: Jodå jag lever iallafall, sjdå? :)



Ang bloggen,

Det beror ju på om man skriver för sin egen skull eller för andras!

Tänk typ på varför ni från början skapade bloggen, var det för att dela med er av tankar och åsikter, spara eran vardag i form av bilder och text för att sedan kunna gå tillbaka och se hur erat liv såg ut förut, osv! Eller vad hade ni för grund tanke egentligen? :)

Om det är så att ni kommer fram till att ni skriver för eran egen skull, så ska ni fortsätta exakt i det spåret ni gör för jag personligen tycker det är skoj att läsa iallafall, variera med bilder, musik , åsikter, osv :) De mesta går hem! sedan beror det ju också på vilken typ av läsare man vill locka! Vill man ha 32432464 st fjortisar på sin blogg, föreslår jag att ni videobloggar om exempelvis kissie , dessie, paow osv för att locka läsare och provocera! Men det är ändå rätt ute nu eftersom alla kör med det knepet,



men iallafall, hoppas ni fick lite hjälp iallafall,:)

Have a nice day

2009-07-28 @ 17:05:35
URL: http://madeinorrland.blogg.se/


Postat av: adina

funderar på att köpa en sån! när jag flyttar hemifrån..

2009-07-28 @ 17:12:27
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/


Postat av: Petra

Mina skor du snott!!

2009-07-29 @ 15:20:38
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback