Du underbara....

När jag vaknade i morse så stod solen o brände mot fönstret. Jag har ju tyvärr inga persienner i min lgh så solen lyser in på morgonen när den väl tittar fram. Jag älskar solen men dock inte att ligga svettig i sängen på grund av att den lyser in. Tyvärr har solen varit väldigt saknad de senaste veckorna då den inte varit framme mycket. Dock tittade den fram igår kväll det var en riktigt härlig kväll faktiskt.

Som många säger så tänker tjejer mycket och håller ofta det inom sig dessutom. Jag är en av dessa som tänker ofantligt mycket på massa olika saker. Det är ofta jag inte kan ge mig själv svar på allt jag tänker och ibland inte någon annan heller. Det som ofta svävar runt i mitt huvud är kärleken. Det är något som jag har väldigt svårt för. Jag förstår mig inte på kärleken. Är det ett spel eller något som kommer när det kommer. Har hört att man inte ska söka utan att det inträffar när man minst anar det. Men frågan är då, hur vet man att det är någon man kan ha ett förhållande med? Känner man det direkt eller är det något som växer fram ju mer man träffar personen?

Finns det någon för alla eller det är bara vissa som är de lyckligt utvalda?
Vad är det som gör att man fastnar för varandra är det det yttre som lockar eller går folk efter personligheten där utseendet inte är det viktiga. Jag har tänkt på detta mycket där jag tror att många går efter utseendet trots allt. Visst såklart att man ska attraheras av personen men måste hon/han var slimmad för att man ska kunna vara tillsammans med hon/han? Vad tittar ni på först hos killen/tjejen ni ska träffa? Om ni var tvugna att välja vad hade ni då valt? : Ett vackert ansikte men rundare kropp eller en snygg kropp men inget fint ansikte?

Nu ska jag gå och leta upp Hannah och se om vi kan hitta på nått kul. Detta är min sista vecka på semestern nu måste vekrligen njuta av de sista dagarna sen är det tillbaka till den vanliga vardagen igen.

//Martina

 

Kommentarer
Postat av: emma

hej tjejor :D



hoppas det är bra med er =)

2009-07-28 @ 19:12:29
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/


Postat av: emma

Okej =)



jag tvättar ni då

2009-07-28 @ 19:33:22
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback