Det var ju ett fasligt liv...

Sitter bänkad framför datorn i mina föräldrars storarum. Dom sitter o kollar tv preics bakom mig. Airkonditionmaskinen går på full sprätt i hörnet och det är ett fasligt liv. Som ni kankse förstod innan så var vi ute och sprang 2 gången för mig och 3 för Hannah och Petra. Grymt imponerad av mig själv då jag inte tränat på väldigt länge. Nu har jag duschat och färgat mitt hår, med andra ord är jag redo för morgondagen (wiiiihooo). Ni kan inte ana hur taggad jag är shiiit, vill bara skrika.

Tänkte berätta lite om träningnen idag. Vi började gå i 5 min tror jag sen sprang vi i 2 min fy va jobbbigt. Sen gick vi 4 min till och därefter sprang vi 1 min och sen gick vi 2 min.  Det ser kankse lite ut men för en som är otränad tar d hårt (like me) haha. Frida hon har tydlgien ont i sitt knä så hon cyklade med oss och det hände en rolig sak under rundan som jag tänkte berätta om. Precis efter vi hade sprungit den sista minuten är jag så trött så jag håller på och krevera så jag behöver dricka den har Frida i korgen. Jag får tag på den långt om länge och börjar dricka. Så hör jag ett brak bakom mig, det är Frida som ramlar av cykeln. jag vänder mig om och stannar frågar hur det gick. Hon svarar stanna inte gå. haha så jävla kul så jag kunde inte hålla mig från skratt. Nog om detta.

//Martina


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe bra försök till hård träning iaf!

2009-07-24 @ 20:41:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Postat av: Bögpappa

Tack!

Det har varit riktigt trevligt med lite vin på stranden med en söt pojke... l

Hoppas ni har en underbar kväll!

2009-07-24 @ 21:53:42
URL: http://bogpappa.blogg.se/


Postat av: ifrank

svar.. tusen tack!

2009-07-24 @ 23:34:20
URL: http://ifranks.blogg.se/


Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2009-07-25 @ 02:02:08
URL: http://somayaguezguez.blogg.se/


Postat av: Anonym

ja det kommer nog bli himla kul =)

2009-07-25 @ 10:07:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback