Shopping, halka och barnpassning..

Åkte iväg för att hämta lillkusinen på "dagis" med mamma, folk kör som galningar trots isbanor och värsta snöovädret.. Jag retar mig på människor som inte värnar om andra människor som inte förstår att dem kan skada andra när dem kör som galningar..

Ja iaf så åkte vi för att handla osså, behövde ha hem halstabletter och min sallad :), fick även tag i ett par jäkligt härliga inneskor och en pälsmössa åt lillkusinen..
Och sist av allt kan jag ju berätta att jag är världens klumpeduns när det gäller snövädret, råka stega på en isfläck och rätt som det var åkte jag i backen och där satt jag på mina knä som sved som tusan.. Men jag tänkte nog mest på att absolut ingen fick lov att se mig, tur som jag hade så var där ingen som såg mig *pust*..
Men det blev ändring på det när jag halka inne i området, ja då fråga nån om jag va okej, hmm eeh ja.. Jag behöver iaf inte hjälp, hade jag nog snäst om detta hade hänt igår :D..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback