Omotiverad..

Jaa om jag kände mig det innan så är det x 1000 nu.. Jag har ont i nacken & huvudet, känner mig arg och förtvivlad på dem flesta i familjen.. Ja det är inte dirket den könsla jag trodde jag skulle ha på självaste nyårsafton, men förhoppningsvis så vänder det helt och hållet..

Iaf vi delade med oss av vårt 2009 igår och imorron kommer våra förväntningar på 2010 att komma upp, får se va vi kan knapra ihop på listan.. Först och främst hade jag tänkt sätta mig ner och skriva ihop lite sms som jag hade tänkt skicka 00.00 :) Lika bra att vara förberedd för när det väl sätter igång med alla som ringer och sms:ar kommer det väl ta tvärstopp :P hehe..

// Hannah


VI vill väll önska er alla ett RIKTIGT Gott Nytt År!!
Njut av kvällen och försök vara lite halvt vid medvetandet så det inte händer nått!
Kram Hannah & Martina


Kommentarer
Postat av: Lova

Naw så gulligt!

Läs min blogg =)

2010-01-01 @ 14:07:58
URL: http://lovabjansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback