Nytt strikt schema..

Go dag!!
Sitter just nu och väntar på att Syrrans goda korvstroganoff ska bli klar *mums*.. Satte mig ner med andra äldre syrran som nu ska hjälpa mig att få rätt på min kost, träninge går ju kanon just nu men kosten är kassare än kassast :P hehe.. Så nu ska de väll kunna ge ännu mer resultat under våra mätnings och vikt kontrolldagar :P haha konstigt ord det där.. Men iaf ska ge henne en veckas chans så får vi se hur det går under den veckan, jag är inte den enklaste att ha och göra med.. Kräsen till tusen och gnällig osv, men nu ska jag fan klara det!! :)

Någon annan som håller på och gör en massa förändringar? Vad är era råd och tips?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback