Morning!

Hejsan hoppsan!
Steg upp för en stund sen och nu sitter jag och käkar frukost, har försökt skriva inlägg både idag och igår men det verkar inte vilja läggas upp?
Idag är söndag, vilans dag?! Men jag hade tänkt ta ett träningspass, fyfasen va dåligt man har ätit och tränat denna julvecka *USCH* Jag skäms över min dåliga karaktär, men det ska det FAN (ursäkta språket) bli ändring på.. Både jag och Martina kör nu til nyår.. ÄR NI MED OSS??!!

Hade varit grymt kul om någon hängt på och imformerat om hur det går för dem osv.. Komma med ideér, tips, motivation och inspiration.. Hade varit peppande till 100000000!!!

Nu ska vi se den gaaamla filmen "Instängd" Gaaaaaah, scaryyyy!!
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback