Kenzas tävling!!

Hej hopp!

Var precis inne på Kenzas blogg då jag såg att hon har en perfekt tävling för mig :D Man kan vinna en Dvd-box med The Hills, toppen!
Jag vill ju naturligtvis vinna eftersom jag är ett stort fan, inte bara av Lauren Conrad utan av hela serien.. Satt bänkad då det startades och nu missar jag inte en endast gång, t.om så att jag går in på mtv för att se avsnitten om och om igen :P.. Vem som helst som ser/sett det förstår säkert, vem skulle inte fastna för det.. Alla härliga klädstilar, allt drama, dem lever det där livet som dem flesta bara kan drömma om..

Så just därför vill jag vinna dvd-boxen så jag kan få min dagliga dos av The Hills!!

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om er!

2009-12-09 @ 19:23:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback