Har du viljan, så fixar du det!!

Guuud va trött jag blir på människor som försöker slå undan fötterna på en, som försöker få en att tappa kontrollen.. Just nu är det en del av familjen som gör denna utmaningen till en pina, jag måste helt enkelt lära mig att stöta bort allt det negativa och fokusera på det positiva, på det bra som kommer från att jag gör det jag gör, helt enkelt förmin egen skull.. Jag klara dem där Tolv veckorna på springningen, t.om 5 månader  och nu är det detta som läggs till den utmaningen.. Jag klarar det!! Käääämpa Hannah!!

Sådär då har jag fått ventilera min ilska, så nu släpper jag det och fokuserar.. Sitter och kollar på Biggest loser nu, smälter middagen som vi åt för ett tag sen.. Åååh de va så gott :P hehe..
Imorron blir det förmodligen Malmö med Petra och Jenny, maybe mamma.. I guess time will tell all..

Vad hittar ni på med ikväll?
// Hannah

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad är det de säger? Varje medgång har en motgång?? Under denna tiden så kommer du få frestelser och motgångar och det är då du visar hur stark som person du är och inte ger efter. Det är inte lätt, TRO MIG!!



Kämpa på!! Är det något så finns jag här!! =)



Kram Petra

2009-12-17 @ 23:51:06
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback