Halsont och tokförkyld..

Ja det är typ så det är här hos mig denne afton.. Jag sitter och snörvlar och käkar halstablett efter halstablett vilket bara gör min hals torrare efter ett tag, konstigt nog :S.. Men what to do? Jag brukar se det som ett tecken på att vintern är på ingång, jag börjar t.om sakna sommaren *Big chock*. Med tanke på att jag egentligen inte gillar sommarvädret, men oftast är man inte sjuk på sommaren :P hehe..
Nä jag hoppas jag blir frisk snart, förkylningen kan jag väll stå ut lite med men halsen är otroligt jobbig :(.. Snälla gå över snart!! :).. Får sysselsätta mig med min skissning istället..

Sitter just nu och ser på "Vid din sida" på tv 4.. Så himla bra, väldigt sorglig och känslosam, nån annan som ser den?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback