Blev ingen lek ändå..

Berättade ju innan att kusin och jag skulle hem till Sandra för att leka i snön och hitta på en massa roligheter.. Ja så enligt planerna åkte jag iväg för att hämta Felicia, vi satt i bilen och var på väg dit.. Ja gissa vad som händer då, jo hon börjar gapa och skrika som aldrig förr.. Hon skulle då INTE följa med nää inte ens nä jag använde godis som mutning :O? Såå otroligt tråkigt, speciellt eftersom det var flera månader sen jag träffa Sandra sist.. Så nästa gång (förhoppningsvis gick det på söndag) så ska jag inte ha med den lilla, något har jag lärt mig iaf..

Nä istället så skulle förmodligen jag och Frida med syrran in till Malmö och träna nått gruppass :)
Får se hur det går me de..
// Hannah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback