Ankans Jul..

Ojojoj, ja var ska man ens börja.. Den där kvinnan måste va från en annan planet, or something.. Jag retar mig på alla hennes hemska och otaktiska kommentarer, tänk va alla människor tycker om henne liksom..

"Jag säger precis va jag tycker och jag bryr mig inte om va någon annan tycker".. Hmm vilket toppen argument?! *NOT*.. Och nr dem skulle baka, dem rulla nån bollar.. "Oj kolla nu blir min tröja oxå kåt, HA HA HA"
Usch nä säger jag bara, hon är för mycket.. MEN något måste det ju va (kanske hennes dialekt, som ska vara som min?!) hmm jag vet inte, men det är ju nått som gör att man faktiskt tänker kolla nästa avsnitt och nästa och nästa..

Och va var det för skit hon kastade på oss brunetter?! In my ass biatch..
Jag gillar brunetter, dem är ärliga, har humor, båda fötterna på jorden och har inte näsan lika högt som henne.. Och ni blondiner som inte är Anna Anka är och speciella.. Men Ankan kan äta sitt brosk och hålla sig till sina vänner (hajarna)..

Nu ska jag ut i snön lite så jag kan få lite frisk luft, behövs med denne förkylningen som fortfarande går mig på nerverna :( *Suck, suck, SUCK* ...... Hahha usch va torr jag måste va på kvällen, tänkte på va de där menas på engelska och att Ankan verkligen gör det där på Old Duck!! Uuugh!

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback