Träning (del 9 av 36)

Idag blev det bara jag och Frida som sprang, Vårt såkallade "team" har skingrats rejält.. Det började med att Martina hoppade av när hon började jobba *tyvärr*, men samtidigt som det är tråkigt kan jag förstå det för det är svårt att bolla skola och jobb med träning om man inte har motivation till det.. Sen blev det bråk som vanligt med oss andra och nu verkar det vara nån tävling på gång, jag kör mitt eget race liksom.. det är ju för mig själv jag började träna från första början och det ska inte bli förstört pågrund av andra..

Men jag och Frida körde hårt idag iaf, och vi avslutade med backen.. Kutade upp och joggade ner, utmattande men det funka ju..

// Hannah






Kommentarer
Postat av: Leia

Fina bilder

2009-08-07 @ 17:38:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Postat av: aw

Jag läste igenom vilka som hade röstat på mig på "sommarenlåt" då hade du röstat på mig & skrivit att du fick gåshud av min text, fan va rörd jag blev :( <3

2009-08-07 @ 18:17:18
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback