Träning (del 8 av 36)

Dåligt med uppdatering idag, sorry!!
Sen Martina började jobba igen så har det blivit riktigt dåligt, jag glömmer bort bloggen och är ute en massa istället..
Iaf så var det springning på schemat idag.. Måndag, onsdagar och fredagar är dem implanerade dagarna måste skapa mig själv lite rutin så.. Förutom att jag hade sjukt ont i ryggen efter gårdagens slit så stod solen på som tusan, det var väldigt kvavt och lungorna arbetar inte än riktigt som dem ska :P.. Meen trots att det var pest och pina höll jag ut...

Så slutresultatet var väll egentligen att det gick men att det inte var härligt för fem öre :D

// Hannah


Kommentarer
Postat av: johannes

Sv: Haha jo då det blev rätt bra ;) Har börjat få in rätta tekniken nu så! ^^

2009-08-06 @ 10:24:03
URL: http://madeinorrland.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback