Trädgårdsgöra..

Hushållet med hjälp av andra fick ett ryck IGEN för nån dagar sedan, att dem skulle rensa upp alla stenblock vi har för att lägga väv under.. Visst, sure, fine, gör så.. MEN JAG ställer inte upp på det för om det är nått jag inte klarar av så är det trädgårdgöra och kritik --> Speciellt när dem två sakerna går hand i hand.. Visst att jag är stark men inte att stå och plocka upp och ner sådana stenblock hela tiden..

Ni tycker säkert jag gnäller nu men tror inte ni förstår, mina föräldrar och de dem bett om hjälp är perfektionister.. Det är INTE jag, jag tycker det funkar oavsett bara det att det blir annorlunda slutresultat.. Projekten är oändligt många och dem tar aldrig slut utan allt blir bara halvfärdigt och sen börjar dem gnälla.. Det är inte det att jag tror att jag är nån prinsessa som inte ska behöva göra nått, men jag gillar inte att pilla utomhus, jag städar hellre..
Ja iaf anledningen till inlägget va att dem nu sa att jag gjort fel trots att jag sagt att jag inte kan.. Visst att det bara va ett block som va fel men jag blev sur som en agaspis.. Såå nu gav jag upp, därav detta gnälliga inlägg :D hehe..

JAG HATAR TRÄDGÅRDSARBETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback