The Brooke Ellison story

Nu i eftermiddag har jag varit hemma hos mina föräldrar och tittat på en film som gick på tv (The Brooke Ellison story) den är grymt bra. Jag blir väldigt rörd av denna filmen speciellt i slutet när hon dansar och låten dom spelar till den. Tyvärr så hittar jag inte något klipp med den låten på youtube *suck*  någon som kan hjälpa mig?

Nu ska jag leta kläder till i kväll ska in till malmö och dansa med några kompisar. Tror det blir svårt och hitta något ajaj men men. Ger mig iväg in i garderoben nu iallafall. Sen ska jag hem till mina föräldrar på kräftskiva. Ni får ha en trevlig kväll.

Här får ni iallafall ett klipp från filmen.



//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback