Så går det när jag ställer klockan..

Först och främst godmorgon på dem som är vakna :)..
Usch jag ställde min klocka till idag på 10.20 precis så jag skulle komma upp till Våra bästa år, men det skiter sig varenda gång.. Om jag inte ställer klockan sover jag över mig och om och när jag väl gör det vaknar jag så här tidigt :O Det är dömt att misslyckas.. Meen iofs så spelar det ingen större roll, jag har redan varit ute på en morronpromenad och snart ska jag möta upp lillkusin och hennes mamma innan dem ska iväg på dagis :).

Idag är det springning på schemat, men resten av dagen är inte utstakad än så får se vad det blir av den..
Nä ni får ha en toppen dag, nu ska jag ringa och se så Martina är uppe så hon inte kommer försent till jöbb..

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback