Middag i Staffanstorp...


Frida, Petra och jag åkte i ena bilen dit, Martina åkte me päronen och Miro :)
       
Våra outfits idag då.. Martina hade på sig ett par gråa trekvarts mjukisbrallor och en tjocktröja.. Jag hade på mig ett par leggings och en svart tunika/klänning..

Martina, Brita och jag.. Hon är världens härligaste människa.. Vi pratade en massa minne idag och enligt allihopa va jag tydligen den som inte bruka tycka om Brita.. När jag va bara några år gammal ställde jag mig bakom Martinas ben och sa "Jävla kärring" till henne :P Haha.. Det är andra fasoner nu :)
 
Sen vankades det mat, hon bjöd på kyckling med sambal oelec sås och potatis, morötter, ärtor och potatis.. Yummi yummi!!


Dem här två över är mina två framtids pålar, en blandning utav dem två skulle va perfekt.. Min pappa är en av dem underbaraste människor som finns, han finns ALLTID där för en vad det än gäller.. Han har en sån massa kärlek att dela med sig av oavsett om man är snäll eller olydig, han hjälper en med allt, stöttar och puschar på.. Han och jag är ett väldigt bra team, tsm har vi jäkligt roligt och fixar det mesta.. Det är från han jag fått min personlighet och mitt kloka tänkande, det är han som får mig att vilja utvecklas som person (till en bättre människa).. En sån som man kan luta sig mot i alla väder som är ödmjuk och snäll.. Som lyssnar och förstår och som inte dömer människor utifrån problem, utseende osv, som tar människor för vad dem är.. Det är han som tror på mig och som får mig att tro på mig själv, det händer då och då att jag blir väldigt irriterad och tyvärr så är det han som får ta emot en massa skit, men jag hoppas att han trots allt vet att jag älskar han mer än allt liv på denne jord!!..Brita står oxå för livsglädjen, det är inte många människor som är över 80 år som är som friska fläktar alltid.. Enda sen barnsben har hon funnits där för oss, jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne.. Trots den stora åldersskillnaden så är det henne man känner sig mest bekväm med, man kan snacka om precis vad som helst.. Allt det man snackar om med sina vänner, sina syskon ja precis vad som.. Jag hoppas det finns massor av tid kvar till att skapa ännu fler minnen och ha ännu fler pratstunder..


// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback