Lektime..

vi tänkte åka iväg och handla men så kom vi på i sista sekund att bilstolen till kusin var i andra bilen och inga nycklar hade vi.. Så Felicia och jag fick helt enkelt stanna hemma, frågade henne va hon ville göra under tiden vi väntade..
"Leka på lekplatsen" svarade hon glatt, så ja då fick det bli lekplatsen.. Som jag för övrigt kom på idag att jag totalt växt ifrån, inte ett uns intresse från min sida.. Tror det beror mycke på att lekplatserna här nere är så utslitna och tråkiga..

// Hannah


Hon precis som jag gillar gungorna allra bäst :P Och sen gick vi "balansgång" ..

Sen skulle vi gå till lekplatsen där dem har en kasebana (rutschkana)


Jag diggar hennes stil, hon är som jag lite sådär pojkflickig... Idag blev det shorts för min del, gillar egentligen inte de, men det är så otroligt varmt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback