Inget vettigt innehåll..

Ingen av mig och Martina har uppdaterat på hela dagen såg jag nu och får nästan lite dåligt samvete :P.. Men min dag har varit helt innehållslöst, kusin med familj kom på besök under kvällen och förutom det så har jag i princip bara suttit och tråkigt.. I helgen har vi haft kräftskiva, var riktigt trevligt trots att jag inte äter kräftor..
Imorron blir det en ny vecka och då ska jag söka vikariejobb oxå ska vi ut och springa, får se hur dagen utspelar sig..


Vad händer hos er imorron?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jaså? x) jag tycker skånskan är fruktansvärd. Har blivit så van vid bohuslänningar nu så då låter skånskan sjukt konsitg :P haha.

Ja, vi får se ifall jag har pengar till det. Dyrt att bo hemifrån vettu ;) Saknar dig <3

2009-08-17 @ 15:50:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback