Hur lågt får man sjunka??


 
Hur kan man sjunka så lågt att man skriver sådär? Personen ifråga är 21 år TJUGOETT år, sånt här beteende ser jag bland förskolebarnen som är 3-5 år, kanske inte exakt sådana ord men sättet.. Oavsett vad orsaken är som har fått människan till att skriva detta tycker jag det är barnsligt, jävligt barnsligt.. Blir förbannad bara jag ser det nu, men jag tänker inte lägga ner min energi på det..
Om vi fått sådana kränkande och taskiga kommentarer tidigare har vi valt att inte godkänna dem, men genom att visa hur verkligt omogna och elaka människor kan va så hoppas jag att detta slutar!!

Va tycker ni om sånt här?

Hannah & Martina

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är helt jävla sjukt va folk är respektlösa ;O Jag fick en liknande kommentar från någon anonym jävel som skrev att jag va falsk och va ett jävla skabb eller vafan det va. Jag menar, vad vill dem?! har dem inte stake nog att skriva sitt namn så ska dem fan inte kommentera heller :O blir så arg! Sen är det dessutom så jävla fruktansvärt att skriva så fula saker ;o gå och dö med sånna personer.

2009-08-30 @ 21:32:50
URL: http://namnetvarmaaria.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback