Helgen i bilder (Fredagen)

 
Hannah och jag bestämde oss för att gå ner till marknade och titta runt lite.
 
Hannah skötte kameran så det blev en del konstiga bilder på mig när jag inte var med.
 
Sedan hittade vi ett stånd där dom sålde foppa ballerina fanns två sorter som jag testade. Tillslut blev det dom med blommor på. Ritkigt sköna är dom, perfekt att ha på jobbet.
 
Dagens outfit fick det bli vid statoil där dom hade upplyst så man såg något.
 
Dagens på mig sedan en bild på Hannah och mig tillsammans.
        
Slutligen var vi hemma igen klcokan var nog 2 satt och snackade i köket i någon timme sen förflyttade vi oss ut i bilen där vi snackade i några timmar till.
 
Våra skor Hannah till vänster och jag till höger.

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback