"Dröm killen"

Har börjat läsa en bok som jag säkert har läst 5 gånger innan, tycker den är så bra att jag fastnar i boken i flera timmar och kommer på mig själv med att ha läst typ 10 kapitel :P..  Har alrdig direkt tyckt om att läsa men det finns dock några böcker som verkligen fångat mitt intresse.. "Sho bree" var en av dem, handlar om ungdomar med en massa problem med kärlek, i skolan, i hemmet och med vänner ja allt möjligt.. "Sander/Ida" är oxå en av favoriterna, boken är såå mycke bättre än filmen.. Man får mer ingående information och kan sätta sig in i boken..  Förutom en massa ungdomsböcker så är det nog självbiografier som lockar mig..

Va gillar ni för böcker?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback