Vitamin everyday!

Nu ska Hannah och jag iväg säkerligen hem till mig o ragga upp lite outfits till imorgon.
Petra ska oxå med men hon har inte heller hittat kläder. Frågade mig precis vad jag ska
ha för skor på mig. Tänkte jag skulle ha ett par pumps och nån låga.

Vad för sorts skor är era favoriter?
Själv älskar jag skor och har ett antal hemma som bara står o samlar damm.
Jag älskar pumps men hur svårt är inte det o gå i dom.
Nog om mina skor dax att ge sig av.

Ni får reda på hur det gick sen när vi kommer hem.

/ Martina



    Detta ser väl så underbart ut, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, jag har också satt upp en solnedgång jag tog i kreta 07 med jenny

2009-04-17 @ 18:13:36
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback