Veckan i sin helhet..

Tänkte jag skulle skriva ner vad som kommer hända i veckan.

Måndag: Jobba och träna.

Tisdag: Städa i mitt storarum ( har fått dela av min lgh för jag orkar inte ta allt på en gång) det är lättast.

Onsdag: Jobba och träna ( alternativt simma om jag hittar en baddräkt).

Torsdag: Jobba slutar halv 4 ska sedan ha arbetslagsmöte på kvällen. Hemma halv 9 trist. Hade skrivit upp att jag skulle städa mitt sovrum men shit d vetti tusan om jag orkar det efter jobb hela dagen.

Fredag: Jobba slutar 13 därefter träna. Sen börjar helgen. Dessutom löning nice.

Lördag: Hoppas på något kul. Ska städa toan,hallen och köket.

Söndag: Ta det lungt för att sedan jobba igen på måndag.

Roligare än såhär blir det tyvärr inte denna veckan!

/ Martina


Kommentarer
Postat av: Petra

var ska du simma? Vellinge? Det är vuxensim då, så man slipper "småglinen" kl 5, pappa och jag kanske ska simma då.

2009-04-19 @ 23:01:58
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/


Postat av: JONNA

Sv: jag tyckte faktiskt att går dagens wipeout var ganska tråkigt. mot vad det brukar vara

2009-04-20 @ 09:35:01
URL: http://joonnaak.blogg.se/


Postat av: Miss Linde

Halo tänkte bara berätta att jag har startat en ny tävling där priset är två produkter från h&m´s nya kosmetik märke Tropical Island.



Hoppas du blir en av deltagarna i tävlingen. :)

2009-04-20 @ 11:12:45
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback