Strawberry Daiquri..

Hehe ja det är ganska gott va :P
Skulle vara passande och sitta i Grekland och sippa på en sådan nu, men blir ju Skåne för min del i sommar..
Jag och Martina ska leva loppan :P Schools out då med såå, bered er på trubbel, dubbel trubbel :D

Vår granne sitter oxå ute i trädgården och solar, han är väll ett x antal år äldre än oss tillsammans.. Han sitter och läser en bok men lite då och då sneglar han in här i vår trädgård, har alltid tyckt han va ganska läskig men på somrarna är det värre än ever.. Inte för att jag gillar nån av våra grannar men ändå :) Nån dag flyttar man här ifrån och slipper dem gamlingarna :D..

Snart kommer favorit Frida hem, kanske det blir ännu roligare här hemma:D
Såg att Martina hade snott hem min sladd till att lägga in bilder så ni får kika in ikväll :)


Ha det så bra ute i solen!!
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback