Solstråle!

Är precis hemkommen från jobb, en mycket kul dag faktiskt.
Ska iväg ut o köra med Hannah nu en sväng sen tänkte jag
åka hem och ta det lungt. Där är nog inget speciellt på tv idag.

Jag trivs nog bäst i öppna landskap nära havet vill jag bo....
Nä men jag trivs nog bäst i sällskap där det är blandat både
tjejer och killar. När jag och mina tjejkompisar träffas brukar
jag bli uttråkad ganska fort. Det är mycket roligare när det är
lite killar med i gänget.

Har två kompisar ett syskonpar där en e tjej och den andra kille.
Det är mycket roligare dom gångerna han är med för då blir
det på en helt annan nivå.

Samma sak tycker jag det är på ett arbete, helst ska där vara både
tjejer och killar för att det ska bli som roligast.  Synd att det är så
lite killar som är förskollärare.

Vad tycker ni? Trivs ni bäst i kvinnligt eller manligt sällskap eller blandat?

Hej så länge // Martina


Kommentarer
Postat av: isa

ja visst var dom :D

TACK :)

2009-04-21 @ 17:37:45
URL: http://isaisaisa.blogg.se/


Postat av: Anonym

Hej Martina!!

Jag håller med dig att det är betydligt roligare när det är både killar och tjejer med i sällskapet. Jag kommer ihåg när jag jobbade på en förskola,och där arbetade enbart tjejer, ganska traDIGT, MEN SÅ UNDER NÅGRA VECKOR HADE VI hade vi en manlig målare där som livade upp stämningen, haha=) skämtade och hade sig. Kramizzar

2009-04-21 @ 21:39:36


Postat av: Jenny

Jag tycker blandat sällskap är det ultimata=)

2009-04-21 @ 22:59:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback