Snooooooooozzzzzzzzzz......

Nu är jag uppe efter tjugo snozzz.. Men jag lovade ju att jag skulle gå in och skriva ett inlägg innan jag stack till jobbet idag. Så nu sitter jag här halvklädd och tittar på Vakna med the voice precis som Hannah. När det gäller radio på tv:n så kollar jag alltid vakna med the voice men om det ska lyssnas på radio så är det helt klart Knappen och Hakim som gäller, dom är bara för sköna. Älskar dom. Har ringt in och pratat med dom ett par gånger. Jag blir lika nervös varje gång haha. Senast var det när dom hade e tävling att man skulle ringa in om man ville spendera 1 timme i mörkret med Knappen. Man skulle bli samtal 21 när man ringde och Hannah o jag ringde in samtidigt.. Hannah får upptaget men jag kommer fram och får prata med dom. Jag blir rent nervös, så frågar dom - skulle du vilja spendera 1 timme i mörkret med Knappen. Och jag svarar - absolut.  Men jag var tyvärr bara samtal 19. Nästan tur det, för jag var så nervös så jag hade ont i magen hahah.. Nä nu kan jag inte sitta här o skriva massa, tillbaks till kläderna.

Ni får ha en underbar dag så ses vi sen :)
/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback