Överlycklig!

Jaa precis jag är överlycklig just nu, får se om det kan hålla ett tag iaf :).. Skolan ä nått av det värsta jag vet men idag (skolan made my day) eller snarar läraren gjorde min dag till en av dem bästa på länge.. Det är ingen hemlighet för mig att jag är väldigt duktig i skolan *skryt* men det är aldrig så att jag får höra det av någon.. MEN idag kom de, mitt bevis? Haha Vi fick ut massa inlämningar vi gjort och på ena sidan ser jag ett stort jäkla MVG :O Gaaaaah överlycklig! Höll på att tappa hakan, o som pricken över i:et säger han att om jag gör bra ifrån mig på sista uppgiften som kommer så finns det stor chans att jag får MVG i kursen, kan ens dag bli bättre? Tror inte de!

Hemligheten igår var att Petra (en annan syster) skulle tatuera sig.. Jättefint blev de, men de roliga var att jag får alltid höra att jag är sån mes. Men om jag e de så vettif*n vad hon är då :P.. Lägger in bild när jag har tagit en bra :)

Idag blir det middag med Jönssonligan så fort alla has arrived, vet inte va de blir meen jag e hungrig så de spelar ingen roll ;P.. Och får jag lov att tillägga (speciellt till dig Martina)att gud vad dålig du är på att skriva eller ens kika in.. Visa att du lever, trodde det var DU & jag som höll bloggen men vet inte om de är så det ligger till? Uppdatera mig gärna! Nu ska jag ut i solen..

Take care!
// Hannah




Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till betyget:)

2009-04-16 @ 15:34:46
URL: http://emelicarolin.blogg.se/


Postat av: Petra

Grattis Hanzi! Känns väll bra att få så bra betyg!?

Nu är det bara körkorts betyget kvar =P Sorry, men måste puscha på dig! =D

2009-04-16 @ 22:59:55
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback