Klump i magen..

Gaah, den har kommit dit nu under natten..Känner riktigt hur den skapar värsta trycket, jobbigt, näst intill mer än jobbigt..
Antingen beror det på nervositeten eller kanske att jag behvöer frukost?!? Hmm tror jag chansar lite halvt på både och :)
Just nu är klockan 07:05, fattar inte vad jag gör uppe såhär tidigt på helgen meen no turning back now.. Har duschat och satt igång krulltången, måste hinna med de också annars är det kört... Värst av allt va nog när jag skulle ta av sminket, SHIT som man ser ut utan smink, alltsåklart jag visste att jag såg ut såhär utan men på morgonen kommer det som värsta chocken.. Dör av synen i speglen :P *Hahah*

Tror jag måste ringa och väcka Martina typ nu, precis NU om hon ska hinna med och görasig klar.. Speciellt eftersom hon inte är världens snabbaste människa på det :) Fast hon var iaf uppe, tur det..
Nu måste jag sätta fart med krulltången annars blir det bara hälften gjort ..


Vi hörs
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback