Funderingar..

Sitter just nu och kollar på en film med Jennifer Aniston och Ben Stiller, romantiskkomedi.. Passar perfekt, längesen jag såg någon sådan film.. Den senaste tiden har actionfilmer legat mig närmst om hjärtat :).
Men det va inte riktigt det jag skulle skriva, jag kommer alltid in på något annat när jag väl börjat skriva..

Iaf, kom och tänka på att jag inte ens berättat något sådär om vem jag är, inte för att det skulle vara något jätteintressant..
Meen för er som inte upfattat det än så är jag från Skåne och likaså är Martina :) Vi är syskon och är 18 år och 23 år, hon är äldst meen vi är som bästa vänner.. Dock bråkar vi nog mer än vad vänner gör :P Ni vet sådär syskonbråk ..
Där finns ju massa mer jag kan berätta, men om där finns nått speciellt ni vill veta är det ju bara till att fråga..
Och som vi skrev för inte så länge sen finns det ju saker vi vill veta om just dig som läser nu med  :)
Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du? Har du några intressen?
Allt möjligt :)
Berätta Berätta!!

Take care!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Du kan ju berätta det du skrev där uppe =D hehe

2009-04-19 @ 23:03:58
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/


Postat av: Anonym

Hej hej=)

Jag heter Jenny är 25 år, en gammal tant, haha;) Jag är er storasyster som för tillfälligt är bosatt på Kreta. Jag saknar och längtar efter er allihopa. Jag önskar att ni var här med mig. Är det verkligen så att man inte kan få allting?? Samtidigt som jag gillar Rethymnon och deras livsstil här så saknar jag er, min familj. När jag är hemma känner jag mig aldrig ensam, även om jag är för mig själv, så vet jag ju att ni alltid finns runtom hörnan=) Ni är verkligen mina bästa vänner och jag saknar att kunna hitta på saker med er. Jag måste börja skaffa mig lite vänner här, för detta börjar bli tradigt, haha=) Jag längtar efter er mina sötnosar. Ha en bra vecka och träna och städa som ni eller du Martina skrev att du skulle göra, hihi;) Låna hem "The Notebook" och mystitta på den Hanzi, det låter härligt och den är riktigt bra=) Jag älskar er. Kramizzar

2009-04-20 @ 20:57:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback