Fortsättning på dagen i sin helhet..

Sen blev det dags för schack och jag är ingen höjdare på det, men ett av barnen var riktigt duktigt.
Är det någon som vet hur man spelar schack? Skulle ni vilja hjälpa mig, berätta hur de olika pjäserna får lov att gå.

 
Har jag berättat att jag alltid tar foto i bilen :P Iallafall så gör jag det och såklart inget undantag idag.
 
Idag är det valborg och det är ju värsta festkvällen, alla ska hitta på något. Vad ska du hitta på?
Jag har inte bestämt än vad jag ska göra vmen det lutar mot att vi kör in till malmö och tittar på ljusshow:S 
                         

                                                         Vi höres ha nu en underbar Valborg
                                                                            Kram Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback