Dags igen!

Då var det dags igen för mig & Martina att skaffa blogg, men denne gången kör vi tsm.. Tänkte att de funkar ju inte alone men kanske att vi kan hålla igång en tillsammans :) Dubbla tankar, dubbla medgångar, dubbla motgångar ja dubbelt av allt kanske :)
Jag o Martina tatuerade oss i fredags, det var min första och Martinas andra och motivet blev en text på handleden där det står "Never give up". Vi har skämtat hela tiden om att när vi kommer i någon jobbig situation så är det bara att kolla på den osså får vi lite extra drivkraft, för Martinas del började det redan idag :).
Hon fixa sitt samtal med chefen på jobbet och hon tog mod till sig att gå in på gymmet o fixa nyckel osv, så nu kör hon sitt race! Jag vill inte uttala mig om min sak riktigt än (om iaf jag inte klarar den) Haha i know jag är en mes, men jag ska försöka..

Jaa det var väll det hela, nu har vi iaf kommit igång.. Vi lär väll skriva ner lite allt möjligt inget sådär direkt speciellt område.. Tankar, vardagen, mode, resor, familjeproblem, killproblem osv :P Haha allt man kan tänkas vara med om!*

Take care!!
// Hannah




Kommentarer
Postat av: Petra

Lite dagen outfit också kanske =P

2009-04-15 @ 00:12:00
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback