Dags för sängen...

Nu har jag kikat på Ballar av stål därefter Sex and the city. (Man kan se avsnitten om och om igen man tröttnar inte)
Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om leggins imorgon så glöm inte att kika in och ge en kommentar på vilka du gillar.

Min säng står och väntar på mig, men trist att ligga ensam i den.
Skulle ju haft någon som man kunde kramas med.

Finns det några killar som läser denna bloggen? (Skriv en kommentar) Nyfiken!
Pratade med en kille som läste bloggen men hans kommentar var att det är nog mer för tjejer.
Så killar om ni kikar in här, vad tycker ni vi ska skriva om?

Gonatt på er och sov gott..
/Martina

Kommentarer
Postat av: Nikolas

Sex, hur ni vill bli tillfredställda mm...

2009-04-28 @ 19:21:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback