45 Dagar kvar..

Kan knappt tro det, det är bara 45 dagar kvar tills jag tar studenten och det känns så jäkla härligt..
Bara att tänka på det känns härligt men när vi väl är där kan jag tänka mig att jag lär ha en massa
andra känslor oxå.. Tänk att lämna klassen man har hållt ihop med i 3 år, det är ändå en ganska
lång tid och man har hunnit skapa en massa minnen och fina stunder tillsammans..
På ett sätt längtar jag mer än något annat men på ett sätt så känns det som en ovisshet att bara
lämna gymnasiet och sen kanske inte ha nånstans att ta vägen till hösten. Tänk om man inte kommer
in på högskolan(?) Eller om man kanske inte får nått att jobba med under tiden, känns konstigt..
Men det ska bli underbart att få sommarlov, jag menar vem tycker inte det? :D

Blir kinabox till middag idag med Petra, ingen här hemma som pallar göra mat så får bli nått enkelt.
Meen ja nu ska jag kolla på film :) Blir en gammal goding!



// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback